Blog de reporter

Apelul lui Alex Găvan pentru români: Implicați-vă, nu mai stați pasivi

Posted in munca mea by gradinaru on Mai 27, 2015

Dacă nu ați aflat încă cine este Alex Găvan, vă spun că este un supraviețuitor înăscut, un om care a trecut de multe ori pe lângă moarte și a gestionat stresul și condițiile fizice cumplite cu succes, un salvator de vieți, un patriot, un activist model și alpinistul care a supraviețuit avalanșei de pe Everest din 25 aprilie. Asta după ce, de la 24 de ani și până acum, când are 33, a ajuns de șase ori pe vârfuri de peste 8.000 de metri din Nepal, Pakistan și nu numai.
După dezastru, a început campania Refacem vieți, readucem bucuria pentru a strânge bani pentru milioanele de copii și adulți care nu mai au nimic pe lumea asta, nici măcar hrană și medicamente.
Efortul lui este uriaș, deși pare infim față de cel pe care îi depune urcând pe Everest la peste 8.000 de metri, fără oxigen de ani întregi. În nici o lună, a creat împreună cu alți oameni fantastici o campanie care, în mod normal, se pune pe picioare în câteva luni. Acum, acești oameni vă cer și vouă să puneți umărul la un gest care în condițiile în care România, și ea zonă seismică, va fi lovită de un mare cutremur, îl veți aștepta cu sufletul la gură și cu ultima speranță care vă va mai ține în viață.
Eu am donat din instinct. Încercați să faceți și voi acest lucru. La numărul 8826 puteți dona câte 2 euro. Până acum, într-o săptămână, s-au strâns peste 25 de mii de euro.

Alex Găvan a venit astăzi la Interviurile Europa FM. După interviu,am avut din nou acel sentiment de ușurare, că nu suntem pierduți, că există o generație de români care pot muta munții din loc, pe care copilul meu și ai altora din generația mea s-o aibă model de viață.
Interviul este unul personal. Am vrut să știu cum a ajuns Alex Găvan alpinist, de unde are atâta curaj, echilibru și încredere, ce urmează să facă de acum încolo, cine și cum îl susține emoțional și financiar.
Alex mi-a răspuns la toate întrebările.
Știrea completă despre campannia umanitară o gășiți pe pagina

Europa FM

Comentarii

