Blog de reporter

Din nou, la Europa Fm

Posted in Uncategorized by gradinaru on Martie 18, 2014

După 8 ani de televiziune, în această seară m-am întors acasă, la Radio, la Europa Fm.
În 2006, am plecat de aici după 5 ani de muncă pe brânci şi satisfacţii mari. Un efort care în 2005 mi-a adus o bursă în SUA, iar apoi oferte de muncă. M-am dus la Tv ca să fac reportaj şi documentar. Mi-a ieşit timp de 2 ani, între 2008 şi 2010, la Reporter Special. În rest, am învăţat mult, am supravieţuit, am cunoscut mulţi profesionişti şi am încercat să ajut. Dar nu mi-a plăcut să ies în faţă, mai ales cu faţa.
Nostalgia Radioului m-a urmărit tot timpul. Din când în când, câte un om care îmi auzea numele, mă întreba : “Sunteţi Anca Grădinaru de la Europa Fm?” Acum o lună, la Cernăuţi , un oficial de la Consulatul României mi-a spus că mi-a acordat un interviu acum mulţi ani, la Europa Fm. Nu mă ştia şi de la Tv. În mintea multora, am rămas „tipa de la Europa Fm”. Aşa că acum m-am întors.
La microfonul de radio, am simţit-o din nou acum, mă simt ca peştele în apă.
Aici, voi realiza Interviurile Europa Fm şi sper să fie timp şi de reportaje şi anchete.

IMG-20140317-WA0000

Comentarii

