Blog de reporter

Exerciţiu de transparenţă

Posted in Uncategorized by gradinaru on Decembrie 12, 2012

După documentarul ,,Identităţi secrete,, din 2009, când SIE şi SRI au acceptat să vorbească despre politica lor de recrutare, în această toamnă serviciile de informaţii au făcut un pas înainte.
În timp ce SRI a făcut public un test de potrivire pentru potenţialului candidat, SIE şi-a făcut reclamă pe zeci de site-uri de toate felurile, săptămâni întregi, cu bannere.

Bannerul îl puteţi vedea pe siteul Realitatea care a scris despre campania de recrutare a SIE.

Eu am făcut o solicitare în calitate de blogger către SIE: am cerut să-mi spună cât a costat campania publicitară, dacă au lucrat cu vreo agenţie şi dacă ştiu, câte accesări au avut.
2 concluzii: mi-au răspuns relativ repede, deşi nu sunt o instituţie media, şi doi, cred că mi-au trimis un răspuns mincinos şi incomplet.
Iată răspunsul SIE:
,,Urmare solicitării dumneavoastră, transmisă pe adresa de e-mail a instituţiei noastre şi înregistrată sub nr. 46214 din 15.11.2012, vă comunicăm că Serviciul de Informaţii Externe nu a contractat nicio agenţie de specialitate în vederea derulării vreunei campanii publicitare de recrutare de personal desfăşurată în mediul online.,,

Tagged with: ,

Comentarii

