Blog de reporter

De la Documentary Campus

Posted in despre presa by gradinaru on Noiembrie 14, 2012

Tocmai a fost la Bucureşti, weekendul trecut. Fără taxă de participare, organizare foarte bună graţie lui Florin Iepan, participare la cel mai înalt nivel (directorul de producţie al Reţelei Discovery şi directorul BBC Worldwide, unul dintre şefii Channel 4 şi mulţi alţii.
Eu am reţinut următoarele informaţii:
-BBC Worldwide vinde zilnic, 60 de mii de dvd-uri cu producţiile sale. Câte televiziuni de la noi îşi pun reportajele documentar pe dvd şi le vând celor care nu mai vor să se uite la TV?
-Channel 4 şi-a modificat targetul pe online: 16-24 de ani. Au programe fantastice unde audienţa maximă ajunge şi la câte 5 milioane de tineri.
-În Polonia, numai în 2010, TVP (televiziunea publică) a difuzat 1263 de documentare, un sfert dintre ele produse în ţară. Din 2005 până în 2010, televiziunea de stat poloneză a crescut de zece ori suma alocată producţiei sau cumpărării a de documentare, de la 300 de mii de euro la peste 3 milioane de euro.
La finalul discuţiilor, preşedintele director general al TVR, Claudiu Săftoiu, a declarat că cel puţin în următorii 2 ani, postul public nu-şi va permite să urmeze exemplul colegilor din Polonia. Săftoiu le-a spus producătorilor de documentare că în acest moment, TVR trebuie să-şi scadă costurile cu 15 la sută, întrucât Guvernul a dat termen pentru restructurare: 6 luni.
Cât priveşte valorificarea arhivei TVR, Claudiu Săftoiu a explicat că TVR media are datorii de 600 de mii de euro.

Anunțuri

Comentarii

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: