Blog de reporter

Incest politic general

Posted in Uncategorized by gradinaru on Noiembrie 2, 2011

Cam asta se anunță pentru anul viitor. Mi-am dat seama de fenomen nu atât văzând știrile despre pdl-iși împărțind caiete și penare portocalii, ci fiind în mijlocul unui grup de fete de 16 ani, în metrou.
Stăteam pe un scaun când în jurul meu apar 5 domnișoare de liceu. Terminaseră orele și mergeau ,,la Eroilor,,.
Nu vreau să comentez prea mult, voi încerca să reproduc cât mai fidel dialogul purtat de 2 dintre ele, o să le spun eleva 1 și eleva 2. Spun doar că dialogul a durat câteva minute și că nu m-am ferit, fiind exact între fete, să arăt că le ascult. M-au observat dar nu s-au oprit, semn că impostorii politici, cei care se folosesc ilegal de minori, nici măcar nu se feresc. Mizează pe indiferența organelor, pe faptul că vor face toți la fel, dar și pe nepăsarea părinților.
Așadar:
Eleva 1: Mă duc și azi că oricum n-am ce face.
Eleva 2: Și stai ca fraiera, în ploaie?
Eleva 1: Nuuuu, se ține înăuntru. (era vorba despre o ședință)
Eleva 2: Și ce trebuie să faci?
Eleva 1: Să împarți niște penare prin școli cu sigla lor, cu UNPR, nu e mare lucru. Și nu trebuie decât să semnezi acolo.
Eleva 2: Că ce?
Eleva 1: Nu știu.
Eleva 2: Și muncești așa, pe gratis?
Eleva 1: Nuuuu, te duci în excursii plătite de ei.
Eleva 2: Unde?
Eleva 1: Nu știu, da oricum în stațiuni de lux, așa ziceau ei. Sunt plătite de primărie.

Dialogul se întrerupe după ce Eleva 1 citește un mesaj pe care tocmai îl primise. Reia:
Nu știu fată, ăsta e cu capul!
Eleva 2: Cine?
Eleva 1: Prietenul meu. Prima dată, când i-am spus că vreau să mă duc în excursie, a zis: ,,Du-te, fă ce vrei!,, Acuma nu mai vrea să mă duc. Mă rog ! Oricum, eu o să mă duc în continuare la ei, că-mi place de Diaconescu. (n.m. Cristian Diaconescu) . Sper să iasă președinte.
Eleva 2 : Și în afară de excursii?
Eleva 1: Păi te înscrii în organizația lor de tineret și îți promit că te promovează în Parlament dacă ești bun.
Eleva 2: Și tu chiar îi crezi?
Eleva 1: Nuuu, asta cu Parlamentul nu o cred. Oricum, în ziua de azi, dacă vrei să ajungi în Parlament, ori tre, să fii curvă, ori tre, să ai bani la greu.

Cam ăsta a fost dialogul.

PS.
Am dedus din discuție că atunci când vorbea de primărie, eleva 1 se referea la Primăria sectorului 4. Ascultându-le pe cele două fete, mă gândeam că dacă acum aș fi lucrat, aș fi verificat știrile tocmai răsuflate: că Piedone, membrul PC a dat mâna pe sub masă, cu UNPR și că președintele de onoare al UNPR va candida la Președinție.
Am uitat însă discuția din metrou. Mi-am adus aminte de ea săptămâna trecută, citind că Piedone și-a dat demisia din PC. Dacă puștoaicele nu mințeau, el se va înscrie în UNPR.
Mă rog, nu asta e problema. Problema e că acești copii sunt manipulați ordinar de niște politicieni bătrâni care se laudă că le pasă de tineri. Și că părinții nu intervin.

Nu pot încheia postul fără să spun că sunt dezgustată de jignirile pe care președintele PNL, Crin Antonescu, le-a adus unor colegi din presă, foști colegi de la Antena 3, acum la TVR, pe care l-a calificat drept ,,ratați,,. Cel puțin o parte dintre ei, Adelin Petrișor și Moise Guran, au intervievat și/sau au dat mâna cu mari lideri politici ai lumii, mult mai mari decât domnul Antonescu.

Tagged with:

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Irinel said, on Noiembrie 11, 2011 at 6:17 pm

    „dacă vrei să ajungi în Parlament, ori tre, să fii curvă, ori tre, să ai bani la greu” …o parere mai mult decat obiectiva!!!


Comentarii

