Blog de reporter

GALA TIFF 2011

Posted in Uncategorized by gradinaru on Iunie 14, 2011

Probabil stiti deja, filmul despre Laurentiu Serban, ,,Supravietuitor extrem,,, realizat de Discovery Romania, a fost declarat castigator sambata, la Cluj, la TIFF. Multumim pentru voturi!
Le multumim de asemenea, Ruxandrei Mocanu, lui Florin Iordache si Adei Roseti.

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tiberiu Cazacioc said, on Iunie 14, 2011 at 12:32 pm

    Probabil ca si asta va schimba Romania…felicitari pentru ca ati scos o poveste la suprafata…..depinde cat de multi concetateni inteleg ca exista si astfel de modele de viata….eu sunt impotriva abordarii dpdv asistential a problemelor din societate, a exploatarii suferintelor umane si a cererii de interventie de undeva de sus….de cate ori vad la un jurnal de stiri, vesnic aceiasi oameni care cersesc mila de la autoritati pentru a li se repara casele si a li se acoperi neglijenta, ma intreb: „Dar oare ei ce fac pentru ei ?”….”De ce nu se unesc sa se ajute unii pe altii ?”….

    • maria prodan said, on Iunie 15, 2011 at 1:10 pm

      Felicitari! Si noi v-am votat si ne bucuram pentru voi!

  2. Mirela Rus said, on Septembrie 7, 2011 at 1:17 pm

    Felicitari! Eu abia acum am citit TOT si imi pare rau ca nu am apucat sa votez 😦 Aveti o fetita superba!


Comentarii

