Blog de reporter

În căutarea poporului pierdut

Posted in munca mea by gradinaru on Septembrie 4, 2009

Sâmbătă la Reporter Special, ora 22.05. E primul documentar Reporter Special fără text, e o poveste scrisă şi spusă de Marius Oprea şi echipa sa de la Institutul pentru Investigarea crimelor Comunismului. O poveste tristă despre crimele Comunismului. De fapt despre doar o parte din crime, adică 10 mii. Pe restul nu le-a mai numărat încă nimeni.
Imagine: Liviu Dochiţa
Montaj: Cristi Dimitriu
Asistent imagine: Claudiu Roşoiu

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Care e cea mai crudă moarte? said, on Septembrie 5, 2009 at 1:03 am

    […] este semnat de colegii mei Anca Grădinaru (reporter), Liviu Dochiţa (cameraman), Cristian Dimitriu (montaj) şi Liviu Roşoiu (asistent […]

  2. […] 2009, am filmat un documentar despre crimele comunismului,  În căutarea poporului pierdut Am fost cu specialiștii Institutului pentru Investigarea Crimelor Comunismului, în frunte cu […]


Comentarii

