Blog de reporter

Romania-Land of Choice

Posted in Uncategorized by gradinaru on Iunie 15, 2009

Mie îmi place, e cel mai haios promo românesc de gen pe care l-am văzut până acum.

Tagged with: ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bigdady said, on Iunie 16, 2009 at 8:00 am

    Bine realizat dar, ce te faci cand realizezi ca realitatea-i alta? Ajungem ca-n bancul ala la replica „Vezi bai ninja ca nu-i ca-n filme”…si-i mare pacat, ar putea fi.

  2. explorish said, on Iunie 16, 2009 at 9:58 am

    mie-mi place asta cel mai mult:

    in combinatie cu el merge si al doilea.


Comentarii

