Blog de reporter

Apa potabila, secret de stat 3

Posted in munca mea by gradinaru on Iunie 4, 2009

Sâmbătă, la REPORTER SPECIAL, pe Antena 3, de la ora 22.05

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. anonim said, on Iunie 6, 2009 at 1:02 am

    f.f. misto promo-ul. cred ca se anunta un material f. bun, in nota obisnuita.

  2. gradinaru said, on Iunie 6, 2009 at 1:05 am

    multumesc

  3. adi said, on Iunie 8, 2009 at 7:45 pm

    sincer dupa cata reclama s-a facut ma asteptam la mai mult. ma-am plictisit dupa primele 15 minute

  4. gradinaru said, on Iunie 8, 2009 at 8:59 pm

    imi pare rau, stiu ca nu putem multumi pe toata lumea, sper ca nu te-am pierdut de „client” al emisiunii.


Comentarii

