Blog de reporter

IDENTITĂŢI SECRETE

Posted in munca mea by gradinaru on Mai 13, 2009

Reluarea ar trebui să fie duminică, 17 mai, ora 14.05, evident tot pe Antena 3. Fac acest anunţ pentru că foarte multă lume a reacţionat la documentarul despre oamenii din cele două mari Servicii de informaţii ale României.

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. explorish said, on Mai 14, 2009 at 10:02 am

    pe net undeva se gaseste? ca l-am pierdut smbata si duminica nu-s acasa.

  2. gradinaru said, on Mai 14, 2009 at 12:56 pm

    da, pe siteul http://www.antena3.ro/înregistrări/reporter special/ 9 mai

  3. A. said, on August 5, 2009 at 6:20 pm

    Frustrant, link-ul de mai sus nu mai e valabil iar eu abia acum am aflat de ediţia asta despre SRI şi SIE. Având în vedere interesul crescut al publicului pentru reportajul menţionat, n-ar vrea Antena3 să-l facă din nou accesibil, undeva pe site-ul lor? Cred că asta le-ar face o reclamă mai bună decât le-o fac cei de la departamentul de PR…

  4. gradinaru said, on August 5, 2009 at 6:37 pm

    nu exista inca un site al emisiunii, e insa in lucru. dar, documentarul a fost difuzat in reluare, sambata trecuta, pe 1 august, asa ca daca o sa cauti pe siteul antena3.ro/inregistrari/1 august o sa-l poti vedea. multumesc pentru interes.

  5. A. said, on August 9, 2009 at 6:38 pm

    Da, l-am văzut. Oarecum dezamăgitoare unele dintre rezervele celor intervievaţi (M.R.U. ar fi putut să confirme sau să infirme clar pierderile din Irak – ce mare risc pentru siguranţa naţională?). Şi o întrebare foarte concretă: în a doua jumătate (cea despre SRI), sunt câteva imagini cu siluete manevrând obiecte grafice (ferestre, meniuri) cu mâna pe nişte ecrane senzitive foarte mari, de înălţimea unui om. De asemenea, am văzut folosite şi câteva „tablete grafice”. Acele secvenţe au fost filmate în SRI, dispozitivele respective chiar se folosesc la noi? Sau sunt secvenţe preluate din alte părţi?

  6. gradinaru said, on August 9, 2009 at 10:31 pm

    A.: da, au fost filmate de noi, toate locatiile în care am filmat sunt reale.

  7. A. said, on August 10, 2009 at 8:02 pm

    Deşi e oarecum inutil, cei mai mulţi dintre telespectatorii acelei emisiuni nemaiajungând şi pe-aici, ţin să fac o precizare: nu e adevărat că un angajat SIE/SRI trebuie să-şi păstreze această calitate secretă. Dacă este „sub acoperire” atunci da, doar soţul/soţia poate cunoaşte acest lucru. Dacă însă lucrează „deschis”, atunci nu este nicio problemă (după cum rezultă chiar de pe situl SIE, http://www.sie.ro/intrebari.html).

  8. A. said, on August 10, 2009 at 8:04 pm

    Îmi cer scuze, link-ul de mai sus este: întrebarea nr. 2.

  9. Ariadna said, on Septembrie 19, 2009 at 12:13 am

    salut
    Stie cineva unde se poate vedea INTREAGA emisiune?

  10. Stiu eu ce zic... said, on Octombrie 14, 2009 at 8:40 am

    Documentarul ala e fictiune pura!
    N-are rost sa va uitati iar la el ca va amagiti degeaba…

  11. Stiu eu ce zic... said, on Octombrie 14, 2009 at 8:42 am

    Pt. A :
    Ce e pe site-urile serviciilor e numai in scop orientativ!
    Alta e de fapt realitatea….

  12. alyl said, on Noiembrie 5, 2009 at 1:09 am

    la sectiunea inregistrari nu pot accesa decat emisiunea din 28.08 nu si pe cele anterioare acestei date. Cum pot sa vad identitati secrete?

  13. kite said, on Ianuarie 24, 2010 at 4:27 pm

    emisiunea a fost redifuzata pe data de 02.01.2010 si se gaseste pe site-ul antena3 la sectiunea inregistrari / reporter special / 02.01.2010, adica link-ul:
    http://85.9.12.243/a3/watch3.php?year=2010&month=1&day=2&show=reporter_special

  14. Eu... said, on Februarie 5, 2010 at 1:52 pm

    Se poate urmari si aici documentarul: http://www.youtube.com/watch?v=P_UR_CVVINA


Comentarii

