Blog de reporter

Despre mentalitate

Posted in munca mea by gradinaru on Noiembrie 4, 2008

De o săptămână, tot fimez, de fapt Tavi filmează, eu fac trasee, mă holbez la hărţi sau la programul vapoarelor către Sulina, mă închin la ambiţia unor oameni nevăzători de a salva o fonotecă de aur (o transferă de pe bandă de magnetefon în computerele donate, o salveaza in format mp3). Materialul următor este o poveste despre mentalitate, despre Creangă şi Bill Gates, despre doi primari, unul care a ales să renoveze biblioteca din sat în loc să înlocuiască veceul primăriei din fundul curţii, veceul acela din 4 scânduri, altul (de primar vorbesc) care după filmare, m-a luat uşurel de braţ, şoptindu-mi suav: „ar fi bine să prezentaţi situaţia într-o lumină pozitivă!” Şi dacă nu o prezint într-o lumină pozitivă? Chestie de mentalitate, am spus.

Deci în 2 săptămâni, la Reporter Special, o poveste despre eficienţă şi mentalitate de învingător, ambele implementate în România, la Sulina, Iaşi, Scânteia şi în multe alte locuri din ţară.

Mai jos, foto de pe unde am trecut.

Comentarii

