Blog de reporter

De pe drumuri adunate

Posted in Uncategorized by gradinaru on Noiembrie 4, 2008

Am bătut încă vreo 2000 de km în ultimele 2 săptămâni, de la sud la nord. Şi am constatat:

1. Plaja din Sulina e plină de gunoaiele lăsate de turişti mizerabili încă de astă vară. Ce să facă şi primarul la cât de săracă e comunitatea? Singurul tractor al Primăriei, bun la toate cele, deci şi la cărat gunoaie, s-a stricat. Exact când era mai mare nevoie de el. A mai murit cineva. Dilema? Cu ce Dumnezeu să mai duci mortul la groapă?dsc0035732. La Iaşi, am ajuns într-o zi de joi. Toate hotelurile din centrul oraşului, full, full, nicio cameră liberă. Nu făcusem rezervare, aşa că eram descoperiţi. Cine s-ar fi gândit că Iaşiul e plin de oaspeţi, dacă nu e Sfânta Parascheva? Am luat o hartă care avea pe ea adresele şi numerele de telefon ale altor hoteluri, de la periferie. Am căutat şi pe siteuri. Nimic. Până la urmă am apelat la un taximetrist care ne-a găsit 2 camere într-un hotel de tranzit spre Republica Moldova. După o noapte nu tocmai bună pentru un somn liniştit, în zori de zi am început să uzez de insistenţa profesională. Până la urmă am găsit ceva ok, civilizat. Ei, abia după 2 zile aveam să descopăr cele două hoteluri cu restaurante cu tot ale Laurei Lavric. Tot în centru, dar dosite şi nepromovate virtual. Da, da, e vorba de celebra cântăreaţă de muzică populară, aia cu bundă din blană de jder, opinci şi cel mai probabil, cu bani mulţi în conturi şi în afaceri. Impecabile amândouă restaurantele, camerele la fel, preţuri la cazare mai mici decât la hotel. Vă recomand! Deci, ori internetul mi-a redus mie instinctele de căutare în teren, ori Laura Lavric trebuie să-şi angajeze un agent de marketing.

Ps Văd acuma pe net că unul din restaurante a fost călcat recent de inspectori şi de jandarmi în căutarea „deficienţelor”. Eu una am mâncat acolo şi nu le-am găsit!

3 Şi tot la Iaşi, reprezentanţii Toyota s-au gândit probabil că ar fi bine să fie pregătiţi pentru o eventuală întoarcere a lui Ştefan cel Mare pe acest pământ. Şi ca să nu facă spume la gură nici el, nici calul lui la văzul cotropitorilor corporatişti, i-au pregătit o maşină. Sau mai multe.

dsc00369

Ei, dealerii de maşini o să dispară din faţa lui Ştefan cel Mare când o să vadă că Domnul nu mai vine, iar urmaşii săi nu mai au părăluţe de târguială. Ce te faci însă cu Grupul Iulius Group care exact la dreapta şi la dosul Palatului Culturii www.palatulculturii.ro, contruieşte un cartier de blocuri, parcări, hoteluri şi alte alea pe o suprafaţă de peste 55 de mii de metri pătraţi????? Cum va mai arăta PALATUL ???? Jenant. Cine o fi dat autorizaţie de construcţie? Sau poate dărâmă careva PALATUL şi odată cu el, toate muzeele Iaşiului, să nu mai obtureze frumuseţe de cartier. Mi-ar fi ruşine să locuiesc acolo!

dsc003681

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. explorish said, on Noiembrie 5, 2008 at 2:21 am

    Laura Lavric rulez 😀

    in rest, 😦


Comentarii

