Blog de reporter

Vineri, la Reporter Special

Posted in munca mea by gradinaru on Octombrie 1, 2008

Un documentar despre Autostrada Transilvania. Care ar putea foarte bine, să fie numită la fel şi Autostrada Bechtel. Unora nu le-ar plăcea asta. Eu am numit-o „Autostrada tuturor minciunilor”. Două concluzii: pe de o parte, este un proiect parafat din motive politice, dar pe de altă parte, este un unul dintre cele mai ambiţioase şantiere din Europa. Sunt lucruri pe care nu am apucat să le spun în documentar, şi aşa mare. Poate le ştiţi: DNA-ul infirmă că ar cerceta ceva în legătură cu acest contract, firma română de avocatură care a negociat angajamentul cu Bechtel ar fi încasat o taxă de 4 milioane de euro de la statul român, etc. Aşadar, vineri, 3 octombrie, de la 23.05, pe Antena 3.

Promo-ul emisiunii

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. explorish said, on Octombrie 2, 2008 at 12:42 am

    ok.

    băi dar o fac odată?? :o)

  2. explorish said, on Octombrie 2, 2008 at 12:43 am

    scuze de spam, acum am văzut aia cu „din cauză de timp” (nu s-a organizat licitaţie). îţi stă mintea-n loc…

  3. gradinaru said, on Octombrie 2, 2008 at 1:49 am

    de lucrat se lucrează, dar dacă ne gândim la cât o să ajungă toate costurile, acum nu ne permitem aşa ceva.

  4. Bechtel la Reporter Special said, on Octombrie 2, 2008 at 9:15 pm

    […] Titlul provizoriu al anchetei semnate de Anca Grădinaru era “Bechtel – şantierul de 1000 de ani”. Dup-aia i-am spus, simplu: “Bechtel – autostrada tuturor minciunilor“. […]

  5. explorish said, on Octombrie 4, 2008 at 12:08 am

    da… nici nu stiu ce sa zic. senzatia e mai neplacuta decat dupa un film horror bine realizat. pentru ca stii ca nu e film.

    altfel, nu m-a lamurit deloc. am retinut doar coruptia si incompetenta alor nostri, suverana. si acum incearca sa dea vina pe „american”, ca, vai Doamne, „vrea profit”. auzi nesimtitu…

    am mai retinut ca suntem fortati sa construim o autostrada ca lumea, rezistenta. ca daca ar fi fost dupa noi, am fi facut „mai ieftin”, adica sa se strice mereu, ca aia de la pitesti, sa puna vieti in pericol. frumos.

    la vremea respectiva circulau povesti prin bechtel (!) cum ca a venit o delegatie oficiala romana la stambul, i-au primit aia cu chiolhan, si la sfarsit au primit asigurari ca vor fi castigatori. pana la urma nici n-au mai avut ce castiga, ca n-a fost licitatie. acum tot ai nostri striga „hotii”.

    iti vine sa-ti iei campii, da’ si aia-s expropriati.

  6. Iuliana Dobre said, on Aprilie 8, 2009 at 11:11 am

    Sa fie recalculate aceste contracte ! PENALIZARILE SA FIE PLATITE DE FIRMELE DE AVOCATURA !


Comentarii

