Blog de reporter

BISERICA LOR,BISERICA NOASTRĂ ONLINE

Posted in munca mea by gradinaru on Iulie 2, 2008

Cine a ratat ultimul docmentar, cel despre sindicatul preoţilor ortodocşi, îl poate vedea acum şi pe siteul www.antena3.ro, în dreapta, la „Reporter Special”, ediţia din 27 iunie.

Deşi nu mă aşteptam, au apărut reacţii:reax-sindicatul-preotilor

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Petrisor Socol said, on Iulie 3, 2008 at 6:03 pm

    @Anca Gradinaru
    Imi pare rau, nu am urmarit documentarul insa ca sa stiu ca preotii au un sindicat mi se pare PENIBIL. de ce sa aiba acestia SINDICAT? Asa le-a dat ordin Cel de sus? Nu prea cred. Vezi de ce nu cred eu in BOR?


Comentarii

