Blog de reporter

NU, nu sunt cea de la Elle, Dilema sau….

Posted in munca mea by gradinaru on Iunie 26, 2008

Aşadar, mă văd nevoită să reacţionez pentru că m-am trezit cu mesaje „critice” pe blog, deşi nu-mi erau adresate.
Deci, de aproximativ doi ani mă tot întreabă lumea: „tu scrii şi la Elle?” sau „scrii şi cronici de teatru?” şi altele de felul ăsta. Răspunsul e Nu. Eu lucrez doar pentru Antena 3.
Până acum, am mai semnat (lucrat) la „Adevărul”, „Radio Contact”, „Europa Fm”, NPR, iar de 2 ani, „Antena 3”.
Dacă e coincidenţă de nume sau nu, voi încerca să aflu. Eu nu am mai pomenit în presa recentă aşa confuzie !!!!!

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Petrisor said, on Iunie 26, 2008 at 12:50 pm

    @Anca Gradinaru

    Ce este NPR?
    Multumesc si o zi buna 😉

  2. gradinaru said, on Iunie 26, 2008 at 1:04 pm

    NPR= NATIONAL PUBLIC RADIO/ USA
    El am lucrat pentru staţiile regionale din sudul Statelor Unite, KRWG printre altele. http://www.krwgfm.org/

  3. Petrisor Socol said, on Iunie 26, 2008 at 9:45 pm

    @Anca Gradinaru

    Oho, e ceva 😉

  4. Petrisor Socol said, on Iunie 26, 2008 at 9:46 pm

    @Anca Gradinaru

    …….imi pare rau ca , deocamdata, nu pot deschide site-ul, sper sa reusesc mai tarziu

  5. Tartor Ocular said, on Iunie 27, 2008 at 10:44 pm

    E vorba de „Yvette„.

  6. Fabian Anton said, on Iunie 27, 2008 at 11:58 pm

    Anca, am vazut reportajul tau despre IPS Nicolae si sindicatul din BOR. Te rog sa ma contactezi la adresa de mail lasata. Multumesc mult

  7. Valentin said, on Iunie 30, 2008 at 7:27 am

    vrea sa vad si eu neaparat emisiunea (nu locuiesc in tara)…. nu este available pe site-ul antena3 …..mi se pare un subiect fffff. interesant si important….

  8. gradinaru said, on Iulie 2, 2008 at 12:40 am

    valentin: emisiunea e pe siteul http://www.antena3.ro, la sectiunea inregistrari, la „reporter special”, editia 27 iunie. multumesc.


Comentarii

