Blog de reporter

NOMINALIZARE APTR

Posted in Uncategorized by gradinaru on Mai 22, 2008

DOCUMENTARUL „BÂSTROE, UN CANAL, MAI MULTE GRANIŢE” realizat de doar trei oameni şi difuzat anul trecut de Antena 3, a fost nominalizat de APTR la secţiunea „documentar politic”. Gala APTR va avea loc luni, la Teatrul Naţional. Pentru mine este prima nominalizare pentru un premiu, în ţară. Şi prima nominalizare ca reporter de televiziune.
Documentarul, filmat de Dan Niţescu şi montat de Claudiu Trif, îl puteţi vedea pe blog, este primul post afişat, la secţiunea „munca mea”.
Au fost şi au rămas singurele imagini filmate de o televiziune din România pe Canalul Bâstroe, iar filmul arată argumentele economice, ecologice şi politice ale celor două părţi, română şi ucraeniană, contra respectiv pro „Bâstroe”. Concluzia mea după film a fost că şi România şi Ucraina au dreptate, însă noi nu am ştiut să ne apărăm interesul în faţa Ucrainei, nu am ştiut să negociem. Şi până acum, am pierdut se pare. Ascultaţi ultima frază din film! E un semnal de alarmă al unui pescar lipovean din Delta Dunării.

Pe de altă parte ,APTR dar şi Clubul Român de Presă au nominalizat materialul colegului meu George Colgiu, “Legaturi primejdioase”, pentru cel mai bun reportaj anchetă TV. Materialul a dezvăluit legăturile lui Victor Bout, reţinut în urma unei anchete internaţionale pentru trafic cu arme cu mai multe echipaje romanesti. De văzut obligatoriu!!!

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Celestin said, on Mai 23, 2008 at 5:04 am

    Felicitarile mele pentru nominalizare… chiar ma bucur. Acum mai e de indeplinit o simpla formalitate sa intri luni in posesia lui. Multa bafta…

  2. cristina said, on Mai 23, 2008 at 10:00 am

    bravo, anca!felicitari pentru nominalizare! si luni tinem pumnii, poate vedem si un premiu. „bastroe” este un documentar remarcabil. spor la treaba si poate obtii o noua nominalizare si pentru alte productii.

  3. cosmina said, on Mai 24, 2008 at 12:28 am

    Felicitari!

  4. Petrisor Socol said, on Mai 24, 2008 at 12:41 am

    pai ce pot sa spun, felicitari si multa bafta 😉

  5. […] ca ar fi o minune, dar aflu de pe blogul ei ca Antena 3 are un documentar , “BÂSTROE, UN CANAL, MAI MULTE GRANIŢE” nominalizat la […]

  6. maria coman said, on Mai 24, 2008 at 6:44 pm

    stii, si stirile au fost niminalizate 🙂

  7. gradinaru said, on Mai 24, 2008 at 9:16 pm

    maria: mă bucur atunci de 2 ori
    celestin: nu, nu este o formalitate şi e posibil să rămână doar nominalizare, oricum e un argument pro documentare TV . pro investiţii în producţie proprie
    cristina, cosmina, petrisor: mulţumesc

  8. maria coman said, on Mai 24, 2008 at 9:44 pm

    de trei, ca sunt 2 documentare

  9. gradinaru said, on Mai 24, 2008 at 10:43 pm

    corect, ca doară am scris şi de George în post

  10. Petrisor Socol said, on Mai 25, 2008 at 8:31 pm

    Fara dar si poate, in acest moment Antena 3 este the best in reportaje, imi plac imaginile si coloana sonora. La voce mai trebuie umblat putin. Daca dau televizorul mai tare, imi trepideaza televizorul.

  11. Rattlebrain said, on Iunie 19, 2008 at 2:48 pm

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Rattlebrain!


Comentarii

