Blog de reporter

RELUARE „EROI DE ROMÂNIA”

Posted in munca mea by gradinaru on Mai 10, 2008

Cine a pierdut ediţia REPORTER SPECIAL din această seară, poate vedea documentarul „Eroi de România” şi mâine, duminică de la ora 14.03.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. steliadis said, on Mai 11, 2008 at 12:52 pm

    fain reportajul, mi-a placut, atinge subiecte extrem de sensibile. Sincroanele luate cu Adi au fost o incantare pentru pupilele mele. Insa eu raman la parerea ca RS are nevoie si de o mica prezentare, chiar daca Vlad ma va contrazice, probabil, vehement. Din reportajul de aproape 50 de minute as fi facut 40 beta si 10 prezentari si comentarii. Felictari Anca, ma bucur ca sunt in echipa cu tine. S

  2. Petrisor Socol said, on Mai 11, 2008 at 2:25 pm

    Buna

    Uite ca n-am stiut ca ai blog, acum am aflat si ma bucur. Din pacate nu am vazut „Reporter special”, am intelesc ca afost supertare, data viitoare n-o sa mai dau rateu 😆
    O duminica placuta. Ai legatura


Comentarii

