Blog de reporter

Documentarul numărul 2

Posted in munca mea by gradinaru on Mai 10, 2008

Nu vă spun încă despre ce e. Vă anunţ doar că pentru el, plecăm în Spania la filmare. O să ziceţi că-i banal, că toată lumea filmează acum acolo. Nu e despre cerşetori, muncitori pe şantiere şi nici despre Costel Busuioc. Promit să va aduc şi de acolo oameni speciali.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. artistu said, on Mai 11, 2008 at 7:29 pm

    Hai mai Ancutza nu ne tine in tensiune, da-ne macar un indiciu! 😉

  2. roxanaiordache said, on Mai 12, 2008 at 3:11 am

    Dragă Anca, îmi pare bine că am găsit blogul tău. Din păcate, n-am văzut emisiunile, nici măcar în reluare – dar sper să le prind pe cele ce urmează.

    Ţi-am scris aici pentru că mi-a plăcut cum ai relatat de la summitul NATO. Şi mă bucur să-ţi comunic ceva frumos despre munca ta. Succes în continuare!


Comentarii

