Blog de reporter

ATENŢIE!!!!

Posted in munca mea by gradinaru on Mai 5, 2008

Da…..despre primul documentar la “Reporter special”.
Greu de vorbit despre acest documentar. Unu, pentru că e greu să vorbeşti despre tine când de obicei, vorbeşti despre alţii. Doi, pentru că vreau să vă las să-l descoperiţi singuri. Trei, pentru că odată terminat, montat mai bine zis, am luat-o deja de la capăt cu următorul documentar.
Dar vă spun totuşi câteva lucruri pentru care acest film, „EROI DE ROMÂNIA”, merită văzut.
Unu: veţi descoperi nişte oameni atât de lucizi, frumoşi şi de rezistenţi, mental şi fizic, încât vă veţi întreba poate, voi cum sunteţi oare.
Doi: veţi avea ocazia să ascultaţi (gratis) nişte lecţii de viaţă pe care nu le mai auziţi de la nimeni, astăzi.
Şi trei, aici o dau în egoism, o mă ajutaţi pe mine să văd unde am greşit.

AŞADAR, SÂMBĂTĂ 10 MAI 2008, la ANTENA 3, REPORTER SPECIAL, ORA 20.03, „EROI DE ROMÂNIA”. Un film despre eroii recenţi ai României. Nu e povestea mea, ci a lor. Până sâmbătă, pe unul dintre eroi, Laurenţiu Şerban, îl puteţi vedea în promoul emisiunii, ce se difuzează destul de des pe post.

Reporter: Anca Grădinaru
Imagine: Adrian Calev şi Dan Gecui (Irak şi Afganistan).
Montaj: George Hohoiu şi Adrian Caragheorghe
Coordonator: Vlad Petreanu

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cosmina said, on Mai 6, 2008 at 2:36 am

    ce pot a spun eu in calitate de colega de birou e ca abia astept sambata…am vazut o parte din filmul ancai, partea care te provoaca sa-ti doresti sa-l vezi in intregime. Tin pumnii deci, astept si ii tin din nou pe pumni…pentru ca avem emotii unul pentru celalalt..pe bune!

  2. gradinaru said, on Mai 6, 2008 at 11:29 am

    Mulţumesc.

  3. corinacretu said, on Mai 6, 2008 at 9:53 pm

    Felicitari, Anca. Si mult succes!

  4. Ioana Raduca said, on Mai 7, 2008 at 9:36 am

    Eu aştept reacţiile oficiale! Anca ştie de ce 🙂 Sunt rea?

  5. nicoleta said, on Mai 7, 2008 at 11:08 pm

    …de ce oare obisnuim sa recunostem si sa valorificam actele eroice dupa ce acestea sunt curmate in situatii tragice ? este mai spectaculos si trezeste altfel de curiozitati poate… mai degraba de circumstanta decat de misionarim patriotic . Sunt , cu siguranta, oameni admirabili dar ii recunoastem prea tarziu…

  6. gradinaru said, on Mai 7, 2008 at 11:41 pm

    Aşa e. Şi am mai remarcat ceva, o să vedeţi şi voi, sunt extrem de modeşti. Ok sunt eroi şi datorită faptului că meseria lor include şi acest „risc”. De fapt, cred eu, sunt doar câţiva dintre profesioniştii generaţiei noastre, au mentalitate nouă dar şi dreptul la un respect de tip nou. Adică mai mult decât mulţumiri, o reprezentare pe măsură.
    Mulţumesc pentru comentariu.

  7. gradinaru said, on Mai 7, 2008 at 11:42 pm

    Corina, îţi mulţumesc.

  8. Alina P. said, on Mai 8, 2008 at 10:46 pm

    Dupa cum stii, Anca, ma bucur mult sa iti urmaresc evolutia carierei. Mereu a avut si am incredere in tine. Pacat ca nu te pot urmari sambata de aici, din Elvetia. Dar urarile de `succes` sunt la fel de sincere! sper sa iti vad materialul…in vreun fel sau altul…curand! Iti tin pumnii stransi si … pup u, you know…Alina Paduraru

  9. gradinaru said, on Mai 8, 2008 at 11:57 pm

    Alina, sunt speranţe ca documentarele „Reporter Special” să fie urcate pe siteul Antenei 3. Mulţumesc.

  10. gradinaru said, on Mai 9, 2008 at 3:40 pm

    Şi încă ceva: poţi urmări documentarul online live pe siteul http://www.antena3.ro
    Baftă la tine! Salutări lui Christian Frei.

  11. George said, on Mai 11, 2008 at 3:01 pm

    stii k m-am indoit ca un reportaj de 50 de minutzi te poate tine lipit de tembelizor. tre’ sa rekunosk, in nemernicia mea de caine turbat, k m-am inselat:))) bravo 10 (cum zicea un fost coleg de-al nostru), a fost f fain!!!!!
    George


Comentarii

