Blog de reporter

„Bâstroe”

Posted in munca mea by gradinaru on Mai 4, 2008

„Bâstroe, un canal, mai multe graniţe”, este al 2-lea documentar pe care l-am făcut (după „Al Qaeda, misiune ratată în România”). Produs de Antena 3, în iunie 2007, ulterior vândut cu „Săptămâna financiară”. Ulterior, piratat şi urcat pe You Tube. Nu-mi place ca producţiile, de orice gen ar fi ele, să fie piratate dar pentru că filmul nu mai poate fi văzut decât aşa, îl aveţi aici. Imagine-Dan Niţescu, Montaj-Claudiu Trif.

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. alina said, on Mai 5, 2008 at 10:27 pm

    welcome!
    si astept sa vad sambata reportajul … sunt curioasa cum a iesit suprapunerea de voce pe thtarea de thanatate … 🙂 glumesc. vreau sa-ti vad munca de fapt.
    imi aduc aminte bine de documentarul cu bastroe. mi-ai spus niste lucruri frumoase atunci, inainte de editia speciala. 🙂

  2. gradinaru said, on Mai 5, 2008 at 11:28 pm

    Mulţumesc, până la urmă starea este STABILĂ, cu s de SENZAŢIONALĂ. (aşa eşti tu), nu ai pronunţat aşa, măi….ce credeai?

  3. costel said, on Mai 6, 2008 at 12:56 am

    Emotionant articol, ai fost chiar acolo?

  4. gradinaru said, on Mai 6, 2008 at 1:17 am

    da, am fost. multumesc pentru comentariu.

  5. costel said, on Mai 6, 2008 at 1:19 am

    Poti sa mi trimit si mie niste poze, mama maea e ucraineanca, de la tiraspol.. multam frumos, sper ca nu e prea mare deranjul..

  6. somnoroasa said, on Mai 6, 2008 at 1:36 am

    alooo, domnu’ costeeeel, dumneata esti pe alte coordonate geo-politice!!!!
    fata asta a fost acolo si a facut un film!!! DOCUMENTAR!!!
    a facut mai multe, dar… na! poate asa mai invatam si noi cum cine suntem si pe unde ne situam. zic si eu!
    felicitari pentru blog si la mai multe, anca!!!


Comentarii

